cErItA jAsAd tEgAr,NuRaNi sEpI...

sebuah intermeso pentas hidup..

About Me

My photo
i am da only gurl in my family..sgt manja n very fragile..i luv shopping esp kasut,bj n handbag..i love my family N fren so much tp saya sgt benci ngan hipokrit..i hav learnt to forgive and forget..like prmanently delete dat sum people ever exist as sumone dear to me.. sum people say dat i can ezly cry n laugh @ da same time..sum would say dat i'm as fierce as iron lady..sum would say i am so daddy lil gurl..sum would say i'm a b****..sum would hate me s i'm ultimate heart broker..sum will say i luv 2 hurt myself 4 da sake of others..wat eva it is..i take it..humblely..bcoz i am a slave to the Almighty..i am learning 2 b a better person...

Friday, March 27

bagai cermin berkata..

oh bulan....
enggan layan diriku lagi....
pabila,air mata membasahi pipi...
dan lagu2 di radio seolah2 memerli aku....
pabila,kau bersama yg lain...
adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta...
yang masih bersemadi untukmu...
dan sebenarya ku mengharapkan...
di sebalik senyuman mu itu...
kau juga merindui aku...
ku enggan berpura pura ku bahagia...
ku enggan melihat kau bersama si dia...
oh ku akui cemburu....
telah menular dalam diri....
pabila....kau bersama yang lain....
adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta......
yang masih bersemadi untukmu....
dan sebenarya ku mengharapkan....
di sebalik senyuman mu itu....
kau juga merindui aku.....
pabila kau merenung matanya
ku rebah,jatuh ke bumi....
di saat kau benar-benar mahu pergi.....
seperti ku bernafas dalam air.....
adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta.....
yang masih bersemadi untukmu....
dan sebenarya ku mengharapkan.....
di sebalik senyuman mu itu kau juga merindui aku....

bait-bait lagu ini bagai cermin berkata dengan diriku...mencarik2 stiap ruang hati ini..aku pun xtau..soalan yang aku enggan cari jawapannya kerana aku pasti x akan menemuinya..thanx to poda 4 introducing me diz song..

2 comments:

fara_poda said...

ooo mekasih2.. aku pun suka sgt lagu ni.. elek jer dia nyanyi.. tp nak kata ada kaitan ngn aku.. mcm tak berapa la.. hehe

siti nur aishah hj jalil said...

Haha..aku kalo xlulus ari tu nak tukar profession menyanyi gak..huhu.memule dgr ingat org indon nyanyi..

 
Cute Light Pink Flying Butterfly